سمنان؛

افزایش جابجایی مسافر با ناوگان عمومی در استان

در ۱۰ روز ابتدای طرح نوروزی سال ۹۶ جابه جایی مسافران با ناوگان عمومی حمل و نقل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا طحان معاون پایانه های استان سمنان گفت: در ۱۰ روز ابتدای طرح نوروزی سال ۹۶ بیش از ۴۳ هزار نفر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای استان سمنان جابجا شده اند، و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات به مسافرین در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندی افزود: خوشبختانه اقدامات ارزشمندی در راستای ارتقای سطح خدمات با مشارکت صنوف حمل ونقل جاده ای صورت گرفته که این امر با استقبال مسافرین برای استفاده از ناوگان عمومی مواجه شده است.

طحان افزایش ناوگان وی آی پی در استان و فروش اینترنتی بلیط اتوبوس را دو عامل مهم تحقق این هدف عنوان کرد و تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات اساسی و توسعه زیرساخت های این صنعت در سال ۹۶ شاهد رشد و استقبال مسافرین برای استفاده از ناوگان عمومی باشیم.

معاون پایانه های استان سمنان افزود: نمایندگی های مستقر در پایانه های مسافربری شهرستان های استان سمنان نظارت دقیقی بر عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافر داشته و کنترل های لازم را بر نحوه ارائه خدمات به مسافرین خصوصاً مسافران نوروزی انجام می دهند.  

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.