مقصر اصلی غیبت هانی نوروزی در جشن قهرمانی کیست؟

مسئولان سازمان لیگ برتر و باشگاه پرسپولیس مسئولیت راه ندادن به هانی نوروزی در جشن قهرمانی را قبول نمی کنند.

مقصر اصلی غیبت هانی نوروزی در جشن قهرمانی کیست؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی برگزار شد که ناهماهنگی ها در مورد حضور افراد در سکوی قهرمانی به چشم می آمد. نقطه تلخ و تاریک جشن قهرمانی پرسپولیس که باعث ناراحتی برخی از بازیکنان شد غیبت هانی نوروزی در مراسم قهرمانی بود. 

طبق برنامه قرار بود هانی نوروزی همراه با پدربزرگش در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس بعد از پایان بازی با پدیده شرکت کند اما مسئولان اجرایی اجازه حضور به وی در این مراسم ندادند. 

هانی نوروزی در حالی نتوانست در مراسم جشن قهرمانی شرکت کند که افراد غیر مسئول، لیدرها و تماشاگران بدون هماهنگی در میان اعضای پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند. 

نکته قابل توجه این است که مسئولان پرسپولیس و سازمان لیگ برتر هر کدام تقصیر حضور نداشتن هانی نوروزی را در جشن قهرمانی به گردن یکدیگر می اندازند. 

در حالی که مسئولان پرسپولیس عنوان کردند که هماهنگی ها برای حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی صورت گرفته است اما سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال نظر دیگری در این خصوص دارد. 

بهاروند بیان کرد: ما در جریان دعوت خانواده نوروزی برای حضور در جشن نبودیم. روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با ما هماهنگ نکرد چرا که طبق برنامه ای که باشگاه پرسپولیس و مجموعه ورزشی آزادی به ما اعلام کرد همه موضوعات را پیش بینی کردیم. ما فکر نمی کردیم پسر و خانواده نوروزی در ورزشگاه حضور دارند وگرنه خوشحال می شدیم که در خدمت آنها باشیم. 

 گویا باشگاه پرسپولیس فراموش کرده بود نام هانی نوروزی را در لیست نفرات حاضر در مراسم اهدای جام قهرمانی قرار بدهد  و همین موضوع باعث شد که مسئولان اجرایی با ورود هانی به سکوی قهرمانی ممانعت کردند. 

به هر حال هانی نوروزی که با هزاران امید و آرزو به ورزشگاه آزادی آمده بود تا با حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس یاد و خاطره پدر خود را زنده نگه دارد اما با گریه ورزشگاه را ترک کرد. 

اکنون این سوال پیش می آید که چه کسی پاسخگوی دل شکسته هانی نوروزی است و چرا هر کدام از مسئولان به جای یک عذرخواهی کوچک از خانواده نوروزی اهمال کاری خود را به گردن دیگری می اندازند. 

ماجرای اجازه ندادن به هانی نوروزی برای شرکت در مراسم جشن قهرمانی چند روز دیگر به فراموشی سپری می شود اما تا مدتها این موضوع ذهن هانی را درگیر خواهد کرد که چرا نتوانسته در کنار اعضای تیم پرسپولیس جام را بالای سر  ببرد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
این همه چرا این قضیه رو بزرگ میکنین. دل شکسته و .. پیام همسر اون مرحوم.. یه ناهماهنگی بوده و پیش اومده ازش چرا دراین تراژدی میسازین شما رسانه ها !!!!!!!!!!!! خدا نکنه ما ایرانی ها رو جو بگیره..
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
مقصر اصلی خود پرسپولیسیا هستن که الکی جو گیر شدن و این بچه طفل معصوم رو تو بوق و کرنا کردن و قول بهش دادن این که چرا اینقدر اسم فرزند هادی نوروزی سر زبونا افتاده خودش جای سوال داره ، وگرنه اون بچه حق داره حالا که بهش قول دادن عمل کنن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
همشون دروغگو هستند میندازن گردن هم مدال طلای نوروزی روحداقل بایدبدن اونم ازاین تیمه.رضاییان روزمین زدن چه برسه به بچه یتیم آهش میگیره هانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
همیشه همینطوربوده درهرکاری گندی ب بارمی آورند!!!
آخرین اخبار