طارمی: استفاده ابزاری از نام هانی و هانا کردند/ روح هادی شاد نیست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه مسئولان از نام هانی و هانا نوروزی استفاده ابزاری کردند و جام قهرمانی را به هانی ندادند.

طارمی: استفاده ابزاری از نام هانی و هانا کردند/ روح هادی نورزی شاد نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی طارمی پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: مراسم جشن قهرمانی نسبت به سال گذشته بهتر بود. به هر حال دو سال است که قول اهدای جام  قهرمانی به هانی نوروزی دادیم اما  به جای ورزشکاران و خانواده نوروزی، سیاسیون در مراسم اهدای جام حضور داشتند. 

وی در ادامه عنوان کرد: خانم هادی نوروزی به علت رفتار نامناسب با هانی در سکوی قهرمانی گریه کرد. برای باشگاه متاسف هستم. زمانی که هادی به رحمت خدا رفت همه گفتند که جام را به هانی می دهیم اما آنها از نام هانی و هانا استفاده ابزاری کردند. حداقل می گذاشتند هانی با جام قهرمانی عکس یادگاری بیاندازد که این موضوع هم دریغ کردند. 

طارمی تصریح کرد: همه تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند و فدراسیون ، باشگاه و یگان ویژه هر کدام تقصیر را به گردن دیگری می اندازند. هانی به شدت در حال گریه بود و من نمی‌دانم چه کسی مقصر است. به ما گفتند یگان ویژه اجازه نداده که هانی و پدر بزرگش پیش ما بیایند در هر صورت برای این یگان ویژه متاسفم. مگر یک بچه 10 ساله می‌خواهد چه کار کند که اجازه نمی‌دهند وارد زمین شود؟

وی تصریح کرد: واقعا خدا را خوش نمی‌آید که دل یک بچه را شکستیم. امروز در حق هانی و هادی نوروزی بی‌معرفتی تمام صورت گرفت. اکنون  باید یک بچه یک هفته تمام گریه کند و همه از هانی و هادی نوروزی صحبت کنند و بعد از یک هفته نیز همه چیز فراموش شود.

مهاجم پرسپولیس  عنوان کرد: وقتی علت حضور نیافتن هانی نوروزی را جویا می‌شویم همه تقصیر را گردن یکدیگر می‌اندازند و یک نفر می‌گوید یگان ویژه مقصر بوده و عده‌ای نیز باشگاه را مقصر می‌دانند. تنها کسی که باید در این جشن حاضر می‌بود متاسفانه حضور نداشت و بابت این قضیه برای همه متاسفم.

طارمی در پایان خاطر نشان کرد: به اعتقاد من مقصر این اتفاق یگان ویژه است و برای آنها متاسف هستم. این همه آدم در جشن قهرمانی حضور داشتند و فقط حضور یک بچه اضافه بود؟ با حضور  نداشتن هانی در جشن قهرمانی روح هادی نوروزی شاد نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
راست میگی که خانواده نوروزی آرام بشن یا ازته دل میگی.خودت میرفتی میاوردیش کم دروغ بگین .ملت ایران بیداره.شاید هم راست میگی کسی هم گردن نمی گیره.اعدام نمیکنند حداقل ازخانواده وی دلجویی بشه .این قهرمانی همه چیز روثابت کرد.ارزش نداره
آخرین اخبار