نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا؛

مومن‌زاده نایب قهرمان آسیا شد

مهلا مومن‌زاده تکواندوکار وزن ۴۴ - کیلوگرم کشورمان با ۲ پیروز و یک باخت بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات نوجوانان آسیا ایستاد.

مومن‌زاده نایب قهرمان آسیا شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از ۲۲ کشور آسیایی از ظهر امروز (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان با رقابت‌های اوزان ۴۵ - و ۴۸ - کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۴۲ -، ۴۴ - و ۶۳ - کیلوگرم در گروه دختران آغاز و پس از سه روز به پایان می‌رسد.

مومن‌زاده دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا برای کسب سکوی نایب قهرمانی این رقابت‌ها، در اولین مبارزه خود «بیوری آن» از کره‌جنوبی را ۲۴ بر ۶ شکست داد، پس از آن و در مرحله نیمه‌نهایی «مادینابونو پووآ» از ازبکستان را با نتیجه ۲ بر صفر و در راند طلایی از پیش رو برداشت، اما در مرحله فینال نتیجه را ۹ بر ۱۸ به تکواندوکار تایلندی واگذار نمود و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی است و نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی در کنار درستی حضور دارند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار