القدس گزارش داد؛

نمایش نظامی کره‌شمالی از آمادگی این کشور در نبرد با آمریکا خبر می‌دهد

در سالروز تولد بنیانگذار کره شمالی، توان تسلیحاتی و موشکی این کشور به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از القدس، در سالروز تولد کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی، کنسرت اجرا شد و در پایان موشک هایی که قرار است از آنها در حمله به آمریکا استفاده شود، در برابر همگان به نمایش گذاشته شد. 

تلویزیون کره، بخش هایی از این مراسم را پوشش داد و به دنبال آن ویدئویی از شلیک موشک هایی که با عبور از اقیانوس آرام به آمریکا می رسد و این کشور را به نابودی می کشاند، پخش کرد. این برنامه با تصویری از پرچم سوخته آمریکا پایان یافت. 

خبرگزاری مرکزی کره که زیر نظر دولت اداره می شود، اعلام کرد؛ هنگامی که کنسرت به پایان رسید و نوبت به نمایش نظامی رسید، مردم با شور و اشتیاق به دور موشک ها جمع شدند و فریاد شادی و تایید سر دادند. کیم جونگ اون، رهبر این کشور نیز همانند مردم شاد بود و رضایت داشت. 

کره شمالی در ماه فوریه از آزمایش نوع جدیدی از موشک های بالستیک با نام "پوک جوک سونگ 2" خبر داد که به راحتی اهداف دور را رهگیری می کند.

کره شمالی هم اکنون دارای 2000 موشک‌انداز است که قابلیت شلیک به آمریکا را نیز دارند و به راحتی می‌توانند قاره ها را بپیمایند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
اینجوری یه ضرب شستم به کره ایا نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
حل مسئله کره ایا بمراتب سخت تر از جم کردن داعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
این ترامپه اول مسئله داعشو حل میکرد و ثابت میکرد عرضه اش رو داره بعد میرف سراغ کره ایا . از قدیم گفتن با یه دس نمیشه چن تا هندونه رو بلن کرد
آخرین اخبار