زنجان؛

توزیع روزانه بیش از 2 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان زنجان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه از توزیع روزانه بیش از 2 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمود آقا محمدیان امروز در جمع خبرنگاران گفت: مصرف بنزین در سال گذشته 315میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال 94 ، چهار درصد رشد داشته است.

آقا محمدیان به وضعیت درجه بندی جایگاههای سوخت استان زنجان اشاره کرد و افزود: 29 جایگاه ممتاز،9 جایگاه درجه یک،5 جایگاه درجه دو، سه جایگاه درجه سه و دو جایگاه درجه چهار در استان زنجان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با بیان اینکه کمیته رسیدگی به تخلفات مجاری عرضه که 19مورد در شرکت تشکیل جلسه داده شده 26مورد به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع داده شده است ، تصریح کرد:36مورد اخطار کتبی و 76مورد ضبط کارت طی سالگذشته انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: مصرف نفت و گاز غیر نیروگاهی طی سال گذشته 395 میلیون لیتر بوده است، و همچنین این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال 94، با رشد 11 درصدی مواجه شده است.

آقا محمدیان با اشاره به اینکه 40جایگاه CNG در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: 16جایگاه به صورت دومنظوره و 24 جایگاه به صورت تک منظوره فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در پایان با بیان اینکه فرآورد‌های نفتی به صورت یارانه ای در استان زنجان توزیع می‌شود،افزود: یکی از وظایف شرکت مبارزه با قاچاق سوخت است در سال 95نسبت به سال 94 کاهش قاچاق سوخت را داشتیم.

 

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.