زنجان؛

آمادگی شرکت نفت استان برای تامین سوخت روستاها

مدیر عامل شرکت نفت زنجان از آمادگی شرکت نفت استان در آستانه فصول سرد سال و لزوم به موقع سوخت رسانی در بخش مصارف حرارتی روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمود آقامحمدیان مدیر عامل شرکت نفت گفت تا به حال ۳۵هزارو ۶۶۶ خانوار در سامانه تجارت آسان ثبت گردیده و پیش بینی می شودکه کل خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در استان به ۴۰ هزار خانوار برسد مضاف بر اینکه ۲۹ هزارو۶۶۴ کالابرگ نیز به خانوارها تحت پوشش تا به امروز تحویل گردیده است .
محمود آقا محمدیان افزود: این روند توزیع کالابرگ وثبت اطلاعات خانوارها به جهت راستی آزمایی و تسریع در تحویل کالابرگها منجرشده که امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بطور متوسط ماهیانه ۲ میلیون و ۲۵۰هزار مصرف لیتر در مصرف نفت سفید صرفه جویی شود که البته تسریع در روندگازکشی روستاها نیز مزید برعلت در این روند کاهشی مصرف می باشد.
وی ادامه داد: در نواحی تحت پوشش منطقه بیشترین خانوار های نفت سفید سوز در ناحیه مرکزی و کمترین در ناحیه ابهر می باشد که برای ناحیه ابهر در حدود 2 هزار خانوار تحت پوشش تخمین زده شده است .
مدیر منطقه در انتها نیز ضمن اشاره به لزوم احراز آمادگی به جهت توزیع کالابرگ و تامین سوخت خانوارهای تحت پوشش افزود :در منطقه زنجان ۱۸۳ فروشندگی فعال وجود داشته که ازاین تعداد ۲۲ فروشندگی در ناحیه ابهر ، ۵۹ فروشندگی در ناحیه قیدار و ۱۰۲ فروشندگی در ناحیه مرکزی مسئولیت توزیع سوخت حرارتی خانوارهای تحت پوشش را برعهده دارند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.