همدان؛

۲۳ ایستگاه مطالعه در همدان فعالیت می کنند

معاون اداره کل کتابخانه های استان همدان از فعالیت ۲۳ ایستگاه مطالعه در همدان خبر داد .

۲۳ ایستگاه مطالعه در همدان فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن عرفانی گفت: طرح راه اندازی ایستگاه های مطالعه به صورت کشوری در استان اجرایی می شود .

وی گفت: در حال حاضر استان همدان دارای 23 ایستگاه مطالعه در بیمارستان ها،پایانه های مسافری، اتوبوس های شرکت واحد وبرخی از دستگاه های اجرایی است.

عرفانی اظهار داشت: همچنین در برخی از اماکن عمومی اعم از نانوایی ها و مراکز خرید و درمانگاه ها ایستگاه های مطالعه به صورت خودجوش راه اندازی شده است که اداره کل کتابخانه ها اقدام به تأمین کتب این ایستگاه کرده است.

معاون اداره کل کتابخانه های استان همدان با بیان اینکه با همکاری سازمان اتوبوسرانی سه دستگاه اتوبوس مجهز به ایستگاه مطالعه شدند، خاطرنشان کرد: آمادگی تجهیز مابقی اتوبوس ها را به ایستگاه مطالعه را داریم.

عرفانی با اشاره به توزیع مجلات و نشریات در ایستگاه‌های مطالعه استان افزود: علاوه بر کتاب‌ها، نسخه‌ای از نشریات نیز داخل این ایستگاه‌ها برای مطالعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هر ایستگاه مطالعه دارای 1500 کتب است، افزود: همچنین در طی چهارماه سال گذشته 11 هزار نشریه در اماکن عمومی و ایستگاه های مطالعه توزیع شده است.

وی در خصوص افزایش تعداد کتابخانه های عمومی استان نیز گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان در نظر دارد در سال 96 اقدام به افزایش تعداد کتابخانه ها در محیط های شهری کند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار