اصفهان؛

هنوز گزارشی مبنی بر تأیید یا رد صلاحیت نامزدها اعلام نشده

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان شهرضا گفت: هنوز هیچگونه گزارشی مبنی بر تأیید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اعلام نشده و گفته‌ها در فضاهای مجازی در این خصوص در حد شایعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفرعلی احسانی  عنوان کرد: اخیراً شایعاتی مبنی بر تأیید یا رد صلاحیت برخی از نامزدهایا نتخاباتی و یا تعداد افرادی که تأیید صلاحیت شده‌اند در فضاهای مجازی منتشر شده که هیچ از آنها صحت ندارد.

وی اظهار کرد: هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان هنوز در حال بررسی صلاحیت افراد است و گزارشی به هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اعلام نکرده است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان شهرضا بیان کرد: این هیئت اکنون در حال بررسی صلاحیت افرادی است که گزارشاتی مبنی بر عدم صلاحیت آنها وجود دارد و با توجه به اینکه هیئت نظارت بر انتخابات همه اقدامات خود را بر اساس مستندات قانونی انجام می‌دهد و به شایعات و گفته‌ها بی توجه است، کسب یقین درباره صلاحیت این افراد را با دقت دنبال می‌کند.

احسانی گفت: هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان نتیجه نهایی بررسی‌های خود را تا فردا  31 فروردین‌ماه به هیئت اجرایی انتخابات اعلام می‌کند و در نهایت نتیجه بررسی‌های انجام شده در در روز 2 اردیبهشت به افراد رد صلاحیت شده اعلام و این افراد نیز 4 روز فرصت دارند تا اعتراض خود را مطرح و پیگیری کنند.

وی ادامه داد: نامزدهای رد صلاحیت شده در شهر اعتراض خود را به هیئت نظارت در استان و نامزدهای رد صلاحیت شده در بخش مرکزی اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان تسلیم می‌کنند و این هیئتها نیز 10 روز فرصت دارند تا موارد را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان شهرضا اظهار کرد: تا قبل از آنکه تعداد و اساسمی افرادی که صلاحیت آنها از طرف ستاد انتخابات شهرستان و به طور رسمی و تحت نظر نمایندگان مردم در هیئتهای اجرایی و ظنرات اعلام نشده، هرگونه سخنی در این باره فاقد وجاهت قانونی بوده و تنها در حد شایعه است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.