سمنان;

سرمایه گذاری 51 میلیارد ریالی در تاسیسات برق سمنان

در سال گذشته ، 832 پروژه عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری 51 میلیارد و 598 میلیون ریال در شهرستان سمنان به بهره برداری رسیده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا قیومی مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت : در طی سال گذشته ، یک هزار و 883 اشتراک جدید به مشترکان این شهرستان اضافه شده و هم اینک این مدیریت به بیش از 93 هزار مشترک ، خدمات ارائه می نماید .

وی افزود : به منظور خدمات دهی به مشترکان جدید و توسعه ی ظرفیت های شهرستان ، قریب 25 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث گردیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

قیومی با بیان این که برای اصلاح پروفیل و ولتاژ و تامین برق متقاضیان ، 28 ایستگاه هوائی دایر گردیده افزود : از محل پروژه های بخش توسعه و احداث ، هفت دستگاه پست زمینی عمومی اختصاصی و هوائی نصب و به بهره برداری رسیده است .

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این که احداث شش هزار متر شبکه روشنائی معابر ، از دیگر اقدامات این مدیریت در سال گذشته محسوب می شود اضافه کرد : تعویض یک هزار و 80 دستگاه کنتور دیماندی طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام)  نیز به اجرا درآمده است .

وی با عنوان این که 31 هزار متر خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در قالب طرح اصلاح و بهینه سازی عملیاتی شده اظهار داشت : بهسازی 28 ترانس هوائی و 14 پست زمینی توزیع برق ، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود .

علی رضا قیومی تصریح کرد : برقراری 10 هزار متر شبکه 20 کیلوولت حدفاصل دو پست زمینی در بلوار بسیج جهت کاهش طول فیدر مصلی و ایجاد فیدر جدید ، دایر نمودن 10 هزار متر خط فشار متوسط در مسیر جاده پایگاه هوائی و جابه جائی 360 اصله پایه برق جهت رفع نقاط خطر و رفع حریم شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف از فعالیت های انجام شده در سال گذشته است .
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.