سمنان؛

افتتاح 113 پروژه برق رسانی در ایام دهه فجر

این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 96میلیارد و 790 میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 96میلیارد و 790 میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.
مهندس سید محمد موسوی زاده با بیان اینکه 65 پروژه از این پروژه‌ها طرح‌های احداث و بهینه‌سازی است افزود: همزمان با دهه فجر 10 پروژه بهینه‌سازی و روشنایی معابر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از ایجاد بیش از 88 کیلومتر شبکه توزیع برق به عنوان دیگر پروژه افتتاح شده در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این شبکه‌های توزیع نیز اعتباری افزون بر 40 میلیارد و 545 میلیون ریال هزینه شده است.
موسوی زاده از افتتاح 18 پروژه نصب و بهینه‌سازی با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال خبر داد و اظهارداشت: پروژه برق‌رسانی به یک روستای استان نیز با اعتباری بالغ بر 610 میلیون ریال در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح 11 پروژه تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار خبر داد و گفت: این 11 پروژه در 20 کیلومتر از شبکه‌ها اجرایی شده و کاهش تلفات برق، کاهش خاموشی‌ها و ارتقاء ایمنی شبکه را تا دوبرابر افزایش می‌دهد.
وی از بهره‌برداری از 3500 کنتور هوشمند در ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این پروژه نیز با هدف مدیریت منابع انرژی در استان اجرایی شده است.
موسوی زاده سهم پروژه‌های عمرانی را از 113 پروژه برق‌رسانی امسال 23 پروژه اعلام کرد و گفت: 10 درصد از کل اعتبارات هزینه شده که بالغ بر 10 میلیارد ریال بوده در مناطق محروم استان هزینه شده است.
وی از ایجاد 140 هزار متر شبکه هوایی طی یک سال گذشته در توزیع برق این استان خبر داد و افزود: همچنین در این یک‌سال 22 هزار مترمربع شبکه زمینی نیز توسط توزیع برق استان ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از جذب هفت‌هزار و 873 مشترک جدید در سال جاری خبر داد و اظهارداشت: نصب دو هزار و 840 چراغ روشنایی، 63 انشعاب چاه‌های آب کشاورزی و..از دیگر اقدامات توزیع برق استان است. ضمن اینکه از دهه فجر سال قبل تا دهه فجر امسال 200میلیارد ریال در زمینه توسعه زیرساخت‌های برق در استان هزینه شده است.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.