فرهنگ سازی برای برگزاری کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید در استان انجام می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:فرهنگ سازی برای برگزاری کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید در استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛«فریدون سیدمصطفوی» روز سه شنبه در سومین جلسه هماهنگی کمیته فرهنگ و آموزش کنگره سرداران و 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی گفت: در 24 منطقه آموزش و پرورش همایشهایی جهت پیش آمادگی و فرهنگ سازی برای برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: همایش شهدای فرهنگی، شهدای دانش آموز و شهدای دانشجو تا قبل از برگزاری کنگره شهدای استان در همین راستا برگزار خواهد شد.

سیدمصطفوی اضافه کرد: سعی می شود شهروندان استان به ویژه نسل کودک و نوجوان دانش آموز با شهدا و ایثارگری های شهدای استان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برای شهید هر مدرسه در استان تندیسی تهیه می شود بیان کرد: این تندیسها همزمان با کنگره در سطح مدارس استان رونمایی خواهد شد.

سیدمصطفوی بیان کرد: نشست یک روزه ای با وزیر آموزش وپرورش ، معاونان و فرماندهان سپاه و مسوولان ارشد نظام نیز در راستای اهداف کنگره در استان برگزار می شود .

وی اضافه کرد: اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز در این کنگره مشارکت می کند و تمامی مدارس جدید الاحداث استان همزمان با برگزاری کنگره و به نام شهدا افتتاح می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست بر عضویت کانون پرورش فکری در این کمیته به عنوان بخشی خلاق و عضویت دانشگاه فرهنگیان در کمیته فرهنگ و آموزش به علت تاثیر گذاری دانشجویان این دانشگاه در تربیت نسل آینده مهم عنوان کرد.

کنگره سرداران و 12 هزار شهید ذربایجان غربی در آبانماه در ارومیه برگزار می شود

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.