کرمان؛

ایده های نو برای اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد شود

شورای آموزش و پرورش استان کرمان فعالانه تشکیل شده و کارنامه بسیار خوبی نیز در سراسر استان کرمان داشته است.

ایده های نو برای اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت، ماده 27 واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی و نیمه دولتی بوده که قانونگذار بسیار خوب در این زمینه دست مدیران را باز گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه در استان کرمان بالغ بر یکهزار و 300 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام واگذار شده است افزود: این کار می توند ادامه یابد و فرصت خوبی برای تکمیل این پروژه ها وجود دارد.
 
استاندار کرمان بیان کرد: هرچه تصدی گری دولت در حوزه های مختلف کاهش یابد به نفع دولت و مردم است و این موضوع از سیاست های راهبردی نظام است.
 
وی با تاکید بر اینکه هفته معلم را باید به صورت جدی گرامی بداریم تاکید کرد: در این هفته باید از برگزاری جلسات تکراری و خسته کننده خودداری کرده و معلمان نمونه نیز با عدالت محوری و بدون تضییع حقوق هیچ فردی انتخاب شوند.
 
وی از معلمی به عنوان شغل انبیاء یاد کرد و گفت: باید این جایگاه را ارج بنهیم و روز به روز در راستای مستحکم سازی این جایگاه در جامعه اقدام کنیم.
 
وی اظهار کرد: فهرست مدارس فاقد استحکام لازم باید به استانداری کرمان ارائه شود تا تدبیر لازم درباره آنها اتخاذ شود و مراکزی در آموزش و پرورش که قابلیت تغییر کاربری دارند بعد از طی مراحل قانونی باید برای فروش گذاشته و از ثروت حاصل از آن، مدارس جدید و توسعه آموزش وپرورش محقق شود.
 
رزم حسینی گفت: باید سیاست کلی تدوین شود تا منابعی برای آموزش و پرورش ایجاد شود و بتواند برنامه های مدنظر خود را اجرایی کند.
 
استاندار کرمان با تقدیر از فعالیت های رسانه ای در استان کرمان عنوان کرد: اقدامات انجام شده باید با صداقت و شفافیت با مردم در میان گذاشته شود و هفته معلم فرصت خوبی برای تبیین این خدمات است.
 
وی اظهار کرد: آماده هستیم در جلسات هفته معلم حضور یافته و اقدامات دولت را به صورت صادقانه و مبتنی بر آمار موجود مطرح کنیم.
 
استاندار کرمان گفت: آمادگی داریم از همه امکانات حکومتی برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده و کار جدید و نو برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان را اجرایی کنیم 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار