کرمان؛

بی‌انگیزگی علت اصلی شکست مس کرمان

مربی تیم فوتبال مس کرمان، بی‌انگیزگی بازیکنان این تیم را علت اصلی باخت مقابل راه‌آهن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ولی میرزایی که در این بازی به دلیل محرومیت از روی سکو، کار بازیکنان تیم مس را دنبال می‌کرد، گفت: تیم ما از نظر روحی و انگیزه‌ای در این بازی کاملاً خالی بود، ضمن اینکه بازیکنان ما، تیم راه‌آهن را هم دست‌کم گرفته بودند اما در مقابل تیم میزبان که برای سقوط نکردن می‌جنگید با تمام روحیه و انگیزه به زمین آمد و موفق شد از تک گل خود در این بازی مراقبت کند.

وی با بیان اینکه قبل از این بازی بر روی مسائل روحی و انگیزشی بازیکنان تلاش لازم شده بود، افزود: ما در تمرینات قبل از این بازی تمام تلاش خود را کردیم که با استفاده از همه‌ی مسائل نگذاریم تیم بدون روحیه برای این مسابقه به زمین برود ولی بهرشکل شرایط جدول تاثیر خود را برروی تیم ما گذاشته بود.

مربی تیم مس به دو بازی آینده‌ی این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: در بازی‌های آینده، قطعاً با جمع‌بندی کادر فنی از بازیکنان جوانی در زمین استفاده می‌کنیم که انگیزه و روحیه‌ی لازم را داشته باشند.

میرزایی در رابطه با برنامه‌ی تمرینی مس در روزهای آتی، تصریح کرد: تیم امروز به ریکاوری و استراحت می‌پردازد و از فردا کار خود را برای 2 بازی بعد برابر نفت مسجد سلیمان و اکسین آغاز می کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.