کریمی: سالم هستم و برنامه ای برای خداحافظی از مربیگری ندارم/ برای بازی با سایپا یک لشکر محروم و مصدوم داریم!

سرمربی تیم نفت آبادان به شایعه خداحافظی اش از دنیای مربیگری واکنش نشان داد.

کریمی: کاملا سالم هستم و برنامه ای برای خداحافظی از مربیگری ندارم/ برای بازی با سایپا یک لشکر محروم و مصدوم داریم!فیروز کریمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعه خداحافظی اش از دنیای مربیگری به دلیل بیماری حنجره که در برخی رسانه ها مطرح شده بود اظهار کرد: من واقعا نمی دانم چرا بعضی از سایت ها و روزنامه ها چنین شایعاتی را مطرح می کنند. خدا را شکر در حال حاضر در سلامتی کامل به سر می برم و به هیچ عنوان قصدی برای خداحافظی و یا حتی فاصله گرفتن از دنیای مربیگری ندارم.

وی افزود: من تا زمانی که بتوانم روی پای خود بایستم آماده خدمت به جوانان فوتبالیست کشورمان هستم و دوست دارم تجربه چندین ساله ام را در اختیار آنان قرار دهم، امیدوارم به یاری خدا بتوانم در انجام وظیفه خود کوشا باشم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان همچنین با اشاره به دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر سایپا گفت: سایپا تیمی خوب و پرمهره است، این تیم کادرفنی کاربلد و با دانشی در اختیار دارد، من قول نمی دهم که در این بازی با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم اما بسیار امیدوار هستم که بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: برای بازی با سایپا یک لشکر محروم و مصدوم داریم و با توجه به شرایط خاصی که هر دو تیم دارند، به نظر می رسد این بازی از کیفیت بالایی برخوردار نباشد و دو تیم در دیدار روز پنجشنبه دست به عصا ظاهر شوند.

کریمی در پایان در مورد هدف تیم نفت آبادان در لیگ شانزدهم عنوان کرد: تمام تمرکز کادرفنی و بازیکنان نفت آبادان در حال حاضر تنها معطوف به بقا در لیگ برتر است اما در فصل آینده اهداف بزرگ تری خواهیم داشت.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
همیشه سالم باشید آقا فیروز و اون رسانه هایی که برای شما شایعه درست کردند خیلی ناجوانمردانه کار کردند
آخرین اخبار