کرمانشاه؛

دستگیری سارق حرفه ای و کشف 60 مورد سرقت در کنگاور

جانشین فرماندهی انتظامي استان از دستگیری سارق حرفه ای 31 ساله و کشف 60 مورد سرقت در شهرستان کنگاور خبر داد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "علیرضا مرزبانی گفت: در پي وقوع چندین مورد سرقت کابل های شبکه برق و مخابرات و نیز ادوات کشاورزی در کنگاور، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس این شهرستان قرار گرفت و عوامل انتظامی اقدامات فني و طرح هاي اطلاعاتي خود را در راستاي شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه عملياتي با حضور اعضاي تيم عمليات شهرستان برگزار و در بررسي سرنخ هاي به دست آمده در سرقت ها مشخص شد كه تمامي آنها تقريباً به يك شيوه و توسط سارقان حرفه اي انجام شده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از سایر نیروهای انتظامی شهرستان، یک سارق حرفه ای در این زمینه شناسایی و حین سرقت کابل برق از یکی از چاه های آب کشاورزی دستگیر شد.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: این سارق 31 ساله دارای چندین مورد سابقه سرقت ناشی از بیکاری و اعتیاد به موادمخدر است، لذا پس از شناسایی محل اختفای وی با هماهنگی مقام قضائی و بازرسی از مکان موردنظر بخش زیادی از اموال سرقتی کشف شد.

وی گفت: متهم تاکنون به 60 مورد سرقت از شهرستان کنگاور و استان های همجوار اعتراف کرده است، لذا ضمن شناسایی تعدادی از مالباختگان، اموال سرقتی به آنان بازگردانده شد، متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.