کرمانشاه؛

کشف 500 میلیون ریال کالای قاچاق در سنقر و کلیایی

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از کشف 500 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "مجتبی شهبازی" گفت: عوامل انتظامی شهرستان سنقر با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله کالای قاچاق را شناسایی کنند.
وی افزود: این محموله که از مرزهای غربی کشور بارگیری شده بود، پیش از توزیع در سطح شهرستان توقیف شد و دو قاچاقچی نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی ارزش این محموله را بالغ بر 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبارزه با کالای قاچاق یکی از اولویت های مهم در سال جاری خواهد بود.
سرهنگ شهبازی در ادامه از دستگیری یک سارق حرفه ای خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعات به دست آمده مبنی بر اینکه دو نفر با یک دستگاه پژو در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان مظنون و مشکوک بوده، مأموران پاسگاه هفت آشیان و پلیس آگاهی به محل اعزام، خودرو را متوقف و طی استعلام به عمل آمده از پلاک مشخص شد که خودرو مورد نظر قبلاً در شهر تهران مورد سرقت واقع شده است.
وی ادامه داد: بلافاصله توسط مأموران حاضر در محل هر دو سرنشین دستگیر و همراه خودرو به مقر انتظامی منتقل شدند که در تحقیقات به عمل آمده متهمان به سرقت خودرو مورد نظر اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان دارای سوابق متعدد سرقت خودرو در تهران و کرج هستند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ شهبازی در پایان گفت: وقوع سرقت باعث عدم احساس امنیت و نارضایتی شهروندان از عملکرد پلیس می شود لذا پیشگیری و کشف سرقت های به وقوع پیوست یکی از اولویت های اصلی و همیشگی کار پلیس است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار