تبریز؛

هدف ارتش کشور نشات گرفته از مکتب ضدظلم مولای متقیان علی (ع) است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تمامی هدف و آرمان های ارتش کشور نشات گرفته از مکتب ضدظلم و ضد استکباری مولای متقیان علی (ع) است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری در آئین رژه یگان های مسلح مستقر در آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتش گفت: ارتش در طول سال های پس از انقلاب در مبارزه با استکبار و استعمار و دفاع از کیان میهن اسلامی، ایثار و جانفشانی های ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است و مردم قدردان چنین تلاش هایی هستند.
 
وی با بیان اینکه ارتشیان جان برکف کشور همزمان با انقلاب اسلامی به ندای الهی بنیان گذار جمهوری اسلامی لبیک گفتند، اظهار کرد: این نیروی مسلح خدمت گذار کارنامه ای درخشان در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی دارد.
 
امام جمعه تبریز با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی در طول دوران دفاع مقدس یادآوری کرد: ارتش در این دوران افتخار آمیز دوشادوش سایر نیروهای نظامی از جمله سپاه و بسیج در دفاع از خاک کشور نقش آفرینی کرد و در عملیات های مختلف رشادت های بی نظیری از خود نشان داد.
 
آیت الله مجتهدشبستری، دین مداری و شهادت طلبی ناشی از مکتب قرآن، اسلام و نهضت عاشورا را امتیاز مهم ارتش جمهوری اسلامی نسبت به سایر ارتش های جهان دانست .
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 21 حمزه آذربایجان نیز در این مراسم، 29 فروردین را روز حماسه آفرینی ارتش بیان کرد و گفت: این روز یادگار دوراندیشی و شرف نگری امام راحل در سال های نخستین انقلاب اسلامی است.
 
امیر غلامحسین ظهیرمالکی افزود: ارتش جمهوری اسلامی با تقدیم هزاران شهید در دوران 8 سال دفاع مقدس، کارنامه درخشان و افتخار آمیزی از خود بجای گذاشت و امروز نیز با همان روحیه شهادت طلبی برای دفاع از کشور و مردم در آمادگی کامل بسر می برد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار