تبریز؛

خصومت آمریکا بعد از برجام ابعاد پیچیده تری به خود گرفته است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه مشکل اصلی آمریکا با ایران اساساًهسته ای نیست گفت: بعد از برجام خصومت دولت آمریکا بر علیه ایران نه تنها کاهش نیافته بلکه ابعاد پیچیده و گسترده ای پیدا کرده است.

خصومت آمریکا بعد از برجام ابعاد پیچیده تری به خود گرفته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی  آل هاشم در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه ولیعصر (عج)بناب افزود: مستنداتی وجود دارد که امریکا بعد از برجام تلاش نموده در حوزه‌های مختلف فرهنگی سیاسی و اقتصادی به کشور نفوذ کند.
وی اجرای تعهدات برجام توسط امریکا را فریبکارانه خواند و گفت: وقتی آمریکا متوجه گردید در بعد دفاعی نمی‌تواند توان موشکی ایران را مهار کند به بدعهدی های خود در خصوص برجام ادامه داد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش احتمال تغییر رویه در سیاست رئیس جمهور جدید امریکا را بعید باید دانست و افزود: مشکل اساسی حکومت آمریکا با اصل موجودیت نظام جمهوری اسلامی است و خصومت آنها هرگز با ایران تمامی نخواهد داشت .
حجه الاسلام آل هاشم توانمندی های علمی و دیپلماتیک ایران را در جهان عالی توصیف کرد و افزود:علیرغم تهدیدات فراوان نرم و سخت علیه کشور خطرناک ترین تهدید درمقطع فعلی ایجاد چالش برای هویت و گفتمان انقلاب اسلامی است.
 وی خاطرنشان کرد: دشمنان  نظام گفتمان انقلاب که برگرفته از آموزه‌های دینی و مدل حکومتی مبتنی بر مهدویت است را با تشکیل گروههای تکفیری و داعش هدف قرار داده و سعی در تخریب چهره اسلام دارند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ظهورنظام جمهوری اسلامی ایران را رویداد بزرگ قرن خواند و افزود: جمهوری اسلامی توانست یکی ازرژیم های ظالم که مورد حمایت قدرت‌های استکباری بود را به چالش بکشد و بلوک بندی قدرت را به هم ریخته و تحولات عمده ای را در عرصه جهانی پدیدار سازد.
حجت الاسلام آل هاشم افزود:جمهوری اسلامی موجی از امید در دل مردم مستضعف وضعیف جهان ایجاد کرده و الگوی عملی برای تاسیس نظام مردم سالار مبتنی بر تعالیم دینی و ارزشهای معنوی پیش روی ملت ها قرار دهد.
وی با تاکید بر حفظ اتحاد ملی در جامعه گفت:رمز پیروزی  انقلاب اسلامی وجود همدلی و اتحاد ملی بود لذا اگر عوامل پدیدآورنده انقلاب پایدار باشند بقاء  و تداوم آن حتمی است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار