سمنان;

راه‌اندازی کانون‌ زبان در دامغان و شاهرود

زبان‌آموزان نوجوان دامغانی و شاهرودی، ترم بهار در مراکز کانون‌زبان، آموزش می‌بینند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از راه‌اندازی دو شعبه کانون‌زبان در شهرستان‌های دامغان و شاهرود خبر داد و گفت: در ترم بهار، کانون‌زبان‌ دامغان با برپایی دو کلاس و شعبه شاهرود با یک کلاس در سطح نوجوانان به‌صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز می‌کند و پذیرای زبان‌آموزان نوجوان است.

وی کانون‌زبان را جایگاهی برای تقویت ابزار انتقال فرهنگ‌ها دانست و در ادامه با بیان اینکه جای خالی کانون زبان ایران در برخی از شهرستان‌های استان با توجه به جمعیت بالا احساس می‌شد افزود: فعالیت‌های کانون‌زبان به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کانون پرورش فکری با سابقه فعالیت 90ساله، تاکنون در راستای زبان‌آموزی به مخاطبان مؤفق عمل کرده و ضمن ارتقا و انسجام برنامه‌های کانون‌زبان به لحاظ محتوای آموزشی و ترویج رویکرد فرهنگ ایرانیاسلامی و پرهیز از ترویج زندگی غربی در نظام آموزشی زبان خارجی تلاش شده‌است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های کانون‌زبان که باعث اعتماد مردم به این مؤسسه و برتری و حرکت رو به جلوی آن شده‌است، گفت: کیفیت آموزشی هم از جهت منابع آموزشی و هم از جهت مدرسان انتخاب‌شده و آموزش‌دیده و همچنین سیستم آموزش زبان و روش‌ تدریس از دیگر ویژگی‌های کانون‌زبان است.

جمال اظهار داشت: والدین به کیفیت آموزشی در کانون‌زبان اعتقاد دارند و فرزندان خود را با خیال راحت به این‌مجموعه می‌فرستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، ویژگی دیگر کانون‌زبان را علاوه بر رویکرد فرهنگی محتوای زبان، محیط سالم و فرهنگی حاکم بر کلاس‌ها و مراکز آموزشی کانون زبان برشمرد و گفت: گستردگی شبکه‌ی آموزشگاهی کانون زبان در سطح کشور ویژگی بارزی است که موجب شده کانون زبان ایران تبدیل به یک برند کشوری شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار