ساری؛

دستگیری مسافربر نماهای زورگیر در قائم شهر

مسافربر نماهای زورگیر در قائم شهر دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از دستگیری سه سارق زورگیر در این شهرستان خبرداد و گفت: در پی گزارش هایی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع چندین فقره زورگیری در شهرستان قائم شهر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی متهمان که با استفاده از دو دستگاه خودرو پراید اقدام به زورگیری و سرقت اموال شهروندان می کردند را شناسایی کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ، در اقدامی عملیاتی، متهمان که با تشکیل باندی سه نفره اقدام به زورگیری و سرقت از مردم می کردند در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند .

سرهنگ مرادی افزود: متهمان با انتخاب سوژه های مورد نظر خود آنان را به عنوان مسافر سوار خودروی خود کرده و پس از طی مسافتی کوتاه با تهدید چاقو آنان را به مناطقی خلوت در بیرون از شهر انتقال داده و پس از سرقت اموال همراه و برداشت موجودی کارت عابر بانک آنان از محل متواری می شدند .

وی با شاره به اینکه، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،گفت: متهمان تاکنون به سه فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند .

وی از شهروندان خواست در مسافرت ها درون و برونشهری خود حتما از وایل نقلیه مطمئن و دارای صلاحیت های قانونی استفاده کنند و از سوار شدن در خودروهای ناشناس خودداری کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار