ساری،

رد رشوه 9 میلیونی و صحت عمل ماموران پلیس مازندران

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان با رد رشوه نه میلیون ریالی دو متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس در اجرای دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری یکی از خرده فروشان موادمخدر در یکی از شهرستانهای استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

براساس این گزارش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقداماتاطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر را شناسایی و این فرد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه پس از ورود به منزل متهم این فرد را به همراه افرادی دیگر در حال استعمال موادمخدر دستگیر و مقادیری موادمخدر از آنان کشف کردند.

متهمان برای فرار از دست عدالت به ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مبلغ نه ميليون ريال وجه نقد پیشنهاد کردند که ماموران پلیس با سعه صدر و صحت عمل ضمن رد رشوه پیشنهادی مراتب را صورتجلسه و متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار