اخوان: جپاروف خواهان حضور در سپاهان است/ خلیل زاده با تیمی قرارداد نبسته است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: جپاروف بازیکن توانمندی است و به ادامه همکاری با سپاهان تمایل دارد.

اخوان: جپاروف تمایل به ادامه همکاری با سپاهان دارد/ خلیل زاده با تیمی قرارداد نبسته استمهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ما با حضور کرانچار متحول شده و نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و امیدواریم با کسب امتیازات کامل در سه بازی باقیمانده سهمیه آسیا را بدست آوریم. 

وی در ادامه عنوان کرد: رقابت فشرده با تیم ذوب آهن برای کسب جایگاه چهارم داریم و برای کسب سهمیه تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا دل هواداران خود را شاد کنیم. 

اخوان درباره وضعیت جپاروف و خلیل زاده تصریح کرد" جپاروف به صورت قرضی به تیم ما پیوست، براین اساس ماندن این بازیکن بستگی به نظر خودش و سرمربی تیم دارد اما جپاروف مایل به ادامه همکاری با سپاهان است. 

سرپرست سپاهان درباره خلیل زاده بیان کرد: تاکنون خلیل زاده با تیمی برای فصل آینده قراردادی منعقد نکرده است. همچنین حفظ خلیل زاده به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. 

وی در پایان درباره وضعیت قرارداد کرانچار با سپاهان خاطر نشان کرد: کرانچار مربی کار بلدی است و شرایط تیم ما با حضور این مربی بهتر شده است. به نظرم مسئولان باشگاه باید قرارداد این مربی را در پایان این فصل تمدید کند تا سپاهان را به جایگاه واقعی اش برساند. 
به هر حال تمدید قرارداد کرانچار بستگی به نظر باشگاه دارد و امیدوارم با وی ادامه همکاری کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار