کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر:

گرد و خاک / کاهش نسبی سرعت وزش باد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا با کاهش نسبی سرعت وزش باد، ارتفاع موج دریا نیز بطور نسبی کاهش می یابد.

گرد و خاک / کاهش نسبی سرعت وزش باد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی و تلاطم خلیج فارس طی امروز می باشد. فردا با کاهش نسبی سرعت وزش باد، ارتفاع موج دریا نیز بطور نسبی کاهش می یابد. همچنین طی این مدت با توجه به وزش شدید باد، ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، دور از انتظار نمی باشد.
 
وی گفت: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط با احتمال رگبار پراکنده و خفیف باران و رعد و برق ذا شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت باد نیز شمال غربی تا شمال با سرعت 22 تا 46 گاهی تا 54 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی استان 14 تا 36 گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت، از بامداد فردا شمال غربی تاشمال شرقی با سرعت 16 تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین ارتفاع موج نیز در سواحل شمالی استان 90 تا 180 سانتیمتر در سواحل مرکزی و جنوبی استان 120 تا 240 سانتیمتر از فردا در سواحل شمالی استان 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان 90 تا 150 سانتیمتر است.

مساعدی ادامه داد: فردا زمان مد اول دریا 00:29 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 05:07 بامداد، مد دوم ساعت 11:55 و جزر دوم دریا ساعت 20:02 خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.