کرمان؛

گل گهر و جدال برای صعود

در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، گل گهر سیرجان امروز در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این دیدار ساعت 16:45 دقیقه عصر امروز در استادیوم امام خمینی اراک برگزار می شود، دیداری که اگر چه برای تیم میزبان حساسیت چندانی ندارد اما نتیجه آن برای تیم مهمان حکم مرگ و زندگی را دارد و شاید آخرین بخت شاگردان وینگو برای صعود در گرو کسب سه امتیاز این بازی حساس باشد.

این دیدار را امیر عرب براقی قضاوت می کند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته سی و یکم رقابت ها، در دیداری خارج از خانه موفق شد با یک گل تیم نساجی مازندران را از پیش روی بردارد اما تیم گل گهر سیرجان در یک بازی خانگی علی رغم شایستگی و ارائه فوتبالی هجومی و جذاب و خلق موقعیت های فراوان گلزنی با یک گل مغلوب تیم پارس جنوبی شد.

اراکی ها از مجموع 31 دیداری که تا بدین جای کار برگزار کرده اند 12 پیروزی، 10 تساوی و 9 شکست را بدست آورده اند، سیرجانی ها نیز 14 پیروزی، 11 تساوی و 6 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

تیم آلومینیوم اراک در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و تیم گل گهر سیرجان نیز با ۵۳ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار