کرمان؛

ورود خیریه ها وسمن ها به فعالیت های سیاسی وانتخاباتی ممنوع است

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: خیریه ها وسمن ها در آستانه انتخابات از انجام اقداماتی که شائبه کار سیاسی داشته باشد پرهیز نمایند زیرا منجر به کاهش اعتماد عمومی به این مراکز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد باقر اسلامی صبح امروزدر جلسه تعامل وهم اندیشی اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی که با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان،اتاق های بازرگانی،اصناف،تعاون وخیریه ها و سمن ها در محل معاونت اجتماعی برگزار شد گفت :تقویت نهاد های اجتماعی در جهت حل آسیب های اجتماعی ازبرنامه های این معاونت است.

این مقام قضائی تاکید کرد:اگر در انتخابات ها به ویژه انتخابات شورای شهر و روستا افراد صحیح العمل انتخاب ودر راس امور قرارگیرند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد شد کمااینکه در سنوات گذشته نیز در اغلب اوقات هرجا مشکلی بوجود آمده ناشی از ورود افراد غیر متخصص وغیر متعهد بوده است.

وی گفت:نهاد ها وسازمان های حمایتی و امدادی به مردم بایستی در چارچوب وظایف و روند قانونی به مردم خدمت نمایند و خدای ناکرده درآستانه انتخابات از انجام فعالیت هایی که شائبه کار سیاسی می شود پرهیز نمایند

اسلامی عنوان داشت:گره برطرف نمودن آسیب های اجتماعی جز با اتکا به ظرفیت ها وپتانسیل خود مردم ودر کنار آن حمایت های سازمان ها ونهاد های دولتی قابل حل نیست.

وی بر ترغیب وتشویق مردم برای وقف در زمینه مسائل اجتماعی و حل آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود:بایستی از توان خیریه ها وسمن ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه اخلاقی،دینی ومیهنی همه ماست،یادآور شد:باتوجه به شرایطی که در عرصه بین المللی داریم هرکجا که انتخاباتی پرشور و گسترده داشته ایم دشمنان نظام وانقلاب در آن مقطع عقب نشینی نموده اند.

معاون دادگستری کل استان کرمان گفت:با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)وظیفه تمام دستگاه ها،نهاد ها و خیریه ها وسمن ها دعوت مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات است .

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته شاهد عملکرد خوبی از سوی اکثر خیریه ها بوده ایم،گفت: در سنوات گذشته در اندک مواردی شاهد تخلفاتی بوده ایم که با تذکر برطرف گردیده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.