زاهدان

بهره برداری از فاز اول بیمارستان پارس درجنوب شرق کشور

تا اواخر سال جاری،فاز اول بیمارستان پارس درجنوب شرق کشور به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خانجانی فرماندار زاهدان درخصوص بزرگ ترین بیمارستان بخش خصوصی جنوب شرق کشور گفت: بیمارستان پارس به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های بخش خصوصی در جنوب شرق کشور است که فاز اول آن تا انتنهای امسال به بهره برداری می رسد.

مجتبی خانجانی ادامه داد: فاز اول این پروژه شامل تکمیل بخش سرطان است که با بهره برداری از این بخش و تجهیز آن به دستگاه های بسیار پیشرفته کشور و بهره مندی از تجربه پزشکان مطرح، رنج سفر جهت درمان برای بیماران استان کاهش می باید.

مقام عالی دولت بیان کرد: درحال حاضر کار اسکلت و ساخت و ساز این بیمارستان به پایان رسیده و تاسیسات داخلی آن در حال انجام است.

وی افزود: بیمارستان پارس تاکنون از پیشرفت 60 درصدی برخوردار بوده است.

خانجانی تصریح کرد: این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه های بزرگ مشارکتی توسط بخش خصوصی است که با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد در 8 طبقه و با زیر بنای 27 هزار متر مربع تومان در حال احداث است.

فرماندار افزود: با افتتاح این بیمارستان تعداد 83 نفر در بخش اداری و تعداد 381 نفر در بخش درمانی و تشخیصی مشغول به کار خواهند شد.

فرماندار ساخت پروژه های خصوصی مجتمع تفریحی گردشگری لادیز، بیمارستان دی و پارس را یکی از افتخارات دولت عنوان کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبير و اميد در سالهای گذشته درخصوص پيگيري منويات رهبري در تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای تحقق شعار سال بوده است. 

وی افزود: فرمانداری زاهدان نيز در راستای تحقق شعار اقدام و عمل در سال گذشته و با توجه به کاهش بودجه و تخصیص 27 درصدی اعتبارات در سال 94 سیاست استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حضور سرمایه‌گذاران را در استان تقویت کرده و توانسته است با جذب سرمايه گذارهای مجرب، پروژه های بسيار بزرگي را كليد بزند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار