زاهدان

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی زاهدان انتخاب شدند

اعضای هیئت اجرایی انتخابات زاهدان با حضور فرماندار، معاونان فرماندار و معتمدین شهر و روستای این شهرستان براساس رأی‌گیری انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، امشب در جلسه منتخبان هیئت اجرایی انتخابات که با حضور فرماندار، معاونان فرماندار و ۳۰ نفر از معتمدین شهر و روستا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زاهدان برگزار شد، ۸ نفر از معتمدین شهر و روستا با رأی‌گیری به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار زاهدان پس از پایان رأی‌گیری لیست اصلی اعضای هیئت اجرایی را بدین شرح اعلام کرد: «علی کریمی، عبدالحکیم ریگی میرجاوه، فرشاد گرگیچ، اسماعیل ریگی لادز، حسین ثوری، غلامرضا رضایی، عبدالرحمن حسن‌زهی، یارمحمد حسین‌بر» اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات منصوب شدند.

خانجانی افزود :براساس آراء اخذ شده «منصور تاجری، محمد صفدری، علی خیور، محمد جهانتیغی و منصور پروین» به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی بر انتخابات برگزیده شدند.

وی بیان کرد: طبق مصوبه ستاد انتخابات‌، از ۲۵ اسفند ماه فعالیت رسمی انتخابات شورای شهر و روستا آغاز شده و بر اساس قوانین و مقررات اجرایی انتخابات شهر و روستا، فرماندارها و بخشدارها موظف هستند ۳۰ نفر از معتمدین شهر و روستا را دعوت کرده و سپس لیست آنها را برای تایید صلاحیت به هیئت نظارت تقدیم کند.

مجتبی خانجانی تصریح کرد : ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۶ فروردین‌ماه ۹۶ در ساعت اداری در محل فرمانداری زاهدان ادامه  دارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار