کرمانشاه؛

هجیج روستایی در محاصره سیلاب نیست

بارش‌های شدید اخیر هیچ خسارت جانی و مالی در استان به همراه نداشت و هیچ روستایی نداریم که اکنون در محاصره سیلاب باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بارش‌های شدید اخیر هیچ خسارت جانی و مالی در استان به همراه نداشت و هیچ روستایی نداریم که اکنون در محاصره سیلاب باشد.

رضا محمودیان ، با اشاره به بارش‌های شدید 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: طی بازدیدهایی که از نقاط مختلف داشتیم، خوشبختانه این بارش‌ها هیچ آسیب جانی و مالی جدی برای استان نداشته است.

وی از آبگرفتگی چند روستای شهرستان دالاهو خبر داد و افزود: با همکاری هلال احمر چند خانوار ساکن روستا به مکان امن منتقل شدند و پس از فروکش آب دوباره به منازل خود بازگشتند.

به گفته این مسئول، روستای "شیان" اسلام آبادغرب نیز دچار آبگرفتگی شد که با همکاری هلال احمر به ساکنین این روستا نیز امدادرسانی شد و مشکلی برای فردی رخ نداد.

محمودیان تصریح کرد: هیچ موردی از ریزش کوه، رانش زمین و یا قطع آب و برق نیز تاکنون در استان گزارش نشده است.

وی آبگرفتگی معابر شهری را مهمترین پیامد بارش‌های شدید اخیر دانست و ادامه داد: در خود شهر کرمانشاه در شهرک‌های دادگستری، پرواز و... آبگرفتگی داشتیم که با همکاری دستگاه‌های خدمت رسان مرتفع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این آبگرفتگی معابر هیچ آسیبی به منازل مردم وارد نکرده است.

محمودیان در ادامه از بارش‌های قابل توجه 24 ساعت گذشته هم یاد کرد و گفت: بیشترین بارش را از گواور و به میزان 90 میلی‌متر داشتیم و کمترین بارش هم از قصرشیرین بوده که بارش خاصی نداشته است، در خود شهر کرمانشاه نیز 39 تا 40 میلی‌متر بارندگی داشتیم

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار