شهرکرد؛

انصراف ۱۲۵ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا

۱۲۵ نفر از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری انصراف خود را اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مصطفی محسن پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا صبح امروز یکشنبه ۲۷ فروردین، ۱۲۵ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان انصراف خود را اعلام کردند که شامل ۳۴ نفر در حوزه شوراهای شهر‌ی و ۹۱ نفر در حوزه روستا‌یی است.
 
گفتنی است: برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری ۴ هزار و ۷۰۸ داوطلب شامل یک هزار و یک نفر در حوزه شهری و ۳ هزار و ۷۰۷ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند.
 
هم اکنون صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در حال بررسی است و نتیجه آن، اول اردیبهشت به فرمانداری‌های مربوطه و ۲ اردیبهشت به داوطلبین اعلام می‌گردد.
 
فرصت تبلیغات انتخاباتی داوطلبین شوراهای اسلامی، از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه دارد.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار