شهرکرد؛

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌ها در هیئت‌های اجرایی

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری پایان یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مصطفی محسن پور دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت‌های اجرایی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خبر داد و گفت: این بررسی از ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۱۷ فروردین تا ساعت ۲۴ شب گذشته چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه جاری ادامه داشت.
 
وی افزود: از فردا جمعه ۲۵ فروردین نیز کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به مدت یک هفته انجام و نتیجه آن، اول اردیبهشت به فرمانداری های مربوطه اعلام می‌شود.
 
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت، شنبه ۲ اردیبهشت از طریق فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.
 
محسن پور همچنین گفت: فرصت تبلیغات انتخاباتی داوطلبین شوراهای اسلامی نیز از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت یک هفته تعیین شده است.
 
برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری ۴ هزار و ۷۰۸ داوطلب شامل یک هزار و یک نفر در حوزه شهری و ۳ هزار و ۷۰۷ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که از این تعداد تا کنون ۹۵ نفر انصراف داده اند.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.