اصفهان؛

تشکیل 32 پرونده تغییر کاربری غیرمجاز زمین در آران و بیدگل

رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی آران و بیدگل گفت: 32 پرونده تغییر کاربری غیرمجاز زمین در سال 95 در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین روشنی  افزود: این پرونده ها پس از تشکیل در شعبه ویژه تغییر کاربری رسیدگی و حکم تخریب برای ساخت و سازهای غیرمجاز برای 21 مورد صادر شد که بیش از 50 درصد آن اجرا شده است.

وی بیان کرد: مجموع جریمه های نقدی در رای های صادره در این پرونده ها بیش از 3 میلیارد ریال بوده است که بیشتر آن وصول شده است.

وی با بیان این که 102 مورد مجوز تغییر کاربری در سال 95 صادر شده است ادامه داد: در سال 95 تعداد 125 مورد تغییر کاربری در سطح این شهرستان شناسایی شد که اخطارهای لازم جهت توقف عملیات از طریق مراجع قضایی به متخلفان داده شد.
روشنی هم چنین از اجرای150 مورد نظارت بر اراضی واگذار شده به مساحت 200 هکتار خبر داد.

وی تصریح کرد: هم چنین با هماهنگی اداره های شهرستان، هرگونه خدمات زیربنایی در سطح اراضی کشاورزی و باغی به افراد منوط به مجوز از مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی در راستای حراست از تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی شهروندان انجام می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.