تشریح خدمات امدادی در سیل و آب‌گرفتگی ۶ استان کشور

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، آخرین جزئیات عملیات سیل و آب‌گرفتگی در شش استان کشور از روز گذشته را تشریح کرد.

تشریح خدمات امدادی در سیل و آب‌گرفتگی ۶ استان کشوربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید رحمتی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از روز گذشته تا ساعت ۲۰ شنبه، اظهار کرد: شش استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه و مازندران از روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده‌اند.
 
وی با اشاره به امدادرسانی در ۴۰ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به یک‌هزار و ۸۶۰ تن از هموطنان ارائه کرده و ۲۸۸ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.
 
رحمتی گفت: در این زمینه ۱۵ تن از متاثران به مناطق امن و ۷ تن به مراکز درمانی منتقل شدند و سیلاب از ۱۷۹ واحد مسکونی تخلیه و همچنین ۴۰ خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.
 
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع ۳۰ دستگاه چادر و ۲۰۰ تخته پتو میان متاثران، گفت: به علاوه تا کنون یک هزار قوطی اتواع کنسروجات، ۲۰ کیلوگرم خرما، ۷۰۰ بطری آب معدنی و یک هزار قرص نان میان متاثران توزیع شده است.
 
وی با اشاره به مفقودی احتمالی ۵ تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در آذرشهر و عجب شیر، اظهار کرد: ۸۰ تیم عملیاتی شامل ۳۸۰ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند و امدادرسانی‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه و مازندران ادامه دارد.
 
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار