ساری،

رفع مشکل نظام بانکی در صدر فعالیت های کمیسیون اقتصادی مجلس

رفع مشکل نظام بانکی کشور از اولویت های کمیسیون اقتصادی مجلس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی نور، رفع مشکل نظام بانکی کشور و رسیدگی به مشکلات قانون مالیات بر ارزش افزوده را از اولویت های کاری کمیسیون اقتصادی مجلس برشمرد.

وی با بیان اینکه اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی است، افزود: مجلس با تصویب قانون برنامه ششم توسعه، ریل گذاری لازم برای دستیابی به نرخ رشد اقتصادی 8 درصد را انجام داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فساد و رانت در اقتصاد، مانع دستیابی به شاخص های اقتصادی می شود شفاف سازی را از ضروریات دانست و افزود: تخلفات اقتصادی با کاهش اعتماد عمومی به جامعه صدمه می زند که این روند باید اصلاح شود.

پورابراهیمی با انتقاد از میزان بالای قاچاق کالا در کشور، بر جدیت مبارزه با فساد اقتصادی تاکید کرد و افزود: وزارت صنعت،آیین نامه های قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را کامل اجرایی نکرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم به ظرفیت های مازندران در بخش کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: باید با ارتقاء بهره وری در بخش کشاورزی و مدیریت صحیح ؛ از موقعیت های جغرافیایی کم نظیر این استان استفاده شود.

اعضا کمیسیون اقتصادی در سفر به شهرستان های نور و محمودآباد با بازدید از واحدهای صنعتی و نیز جلسه با فعالان اقتصادی و مسئولان مازندران در جریان امور بخش تولید و اقتصاد این استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار