ساری؛

برنامه مجلس شورای اسلامی در راستای رونق تولید و اشتغال

برنامه های مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی امسال براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای رونق تولید و اشتغال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیلی دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان اقتصادی مازندران در محمود آباد گفت : مجلس شورای اسلامی نیز در سال جاری برنامه های خود را با این رویکرد تنظیم کرده و کمیسیون اقتصادی مجلس نقش پررنگتری را در این حوزه بر عهده دارد.

وی شفاف سازی عملکرد بانکی، اصلاح قوانین بانکی و مالیات بر ارزش افزوده را از کارکردهای مهم کمیسیون اقتصادی برای رونق تولید و اشتغال و رفع موانع تولید در کشور دانست.

اسماعیلی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی مازندران در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعتی گفت : تاکنون به خوبی از این ظرفیت ها به دلیل کمبود زیرساخت ها استفاده نشده است.

نماینده مردم نور و محمود آباد مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود : باید راهکاری برای توسعه زیرساخت ها در استان پیش بینی شود و جذب سرمایه گذاری خصوصی یکی از راهکارهای اصلی برای تسریع در توسعه این زیرساخت است.

اسماعیلی با اشاره به نقش مازندران در توسعه ملی گفت : این استان برای ایفای درست نقش خود در حوزه ملی نیازمند افزایش سهمش از اعتبار ملی است و نمایندگان نیز باید در این حوزه مازندران را کمک کنند.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پنج شنبه برای شرکت در همایش فعالان اقتصادی مازندران، همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و بازدید از طرح ها و واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار به این استان سفر کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.