معاون امورعمرانی استاندار از مناطق سیل زده بازدید کرد

معاون امور عمرانی استاندار و جانشین استاندار در شورای مدیریت بحران استان پیش از ظهر امروز از مناطق سیل زده در شهرهای ارومیه ، محمدیار نقده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ تقی کهوریان در این بازدید که مدیرکل مدیریت بحران نیز وی را همراهی می کرد از نزدیک مناطقی که بدلیل آبگرفتگی و طغیان رودخانه های محلی آسیب دیده بودند بازدید کرد و به دستگاههای امدادرسان دستورات لازم را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان را صادر کرد.
وی در این بازدید ازروند امدادرسانی به روستاهای جبل کندی ، جیرانلار، بابارود و طلاتپه در ارومیه و مناطق سیل زده درشهرمحمدیارنقده بازدید کرد.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای استان در شهرستان نقده گفت:بارشهای روزگذشته در مرکز و جنوب استان از شدت بیشتری برخوردار بود که با افزایش سطح آب و طغیان رودخانه های نازلو، باراندوز و گداربه تعدادی از روستاها راههای روستایی و پل ها و مزارع درروستاهای شهرستان ارومیه و مناطق شهری و روستایی درشهرستان های اشنویه و نقده خسارتهای وارد کرده است.
تقی کهوریان با افزود:تمامی گروههای امدادی از دستگاههای اجرایی استان برای کمک به مناطق سیل زده و روستائیانی که در محاصره سیل مانده اند در تلاش هستند و با قطع بارش ها و فروکش کردن طغیان رودخانه ها و اتمام عملیات اسکان و امداد و نجات مراحل ارزیابی از میزان خسارتهای وارده نیز انجام می گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.