حاشیه های بازی پیکان-ذوب آهن

تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 17:30امروز در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر رفته اند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 17:30امروز در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر رفته اند.
 
داور:تورج حق وردی-رضا سخندان-رضا قیم-سید علی میرغفاری-ناظر:زاهد بحرینی
 
ترکیب پیکان:سید پیام نیازمند،مهدی شیری، سیاوش یزدانی،امیرحسین صادقی،لئون هایراپتیان،آرمان قاسمی،سیامک نعمتی،ابوالفضل ابراهیمی،سجاد آشوری،گادوین منشا و امیرحسین کریمی
 
سرمربی:مجید جلالی
 
ترکیب ذوب آهن:
 
محمدرشیدمظاهری،محمدنژاد مهدی،مهدی مهدی پور،سید محمدحسینی،احسان پهلوان،مرتضی تبریزی،علی حمام،حجت حق وردی،دانیال اسماعیلی فر،مهران درخشان فر و جری ریکاردو
 
سرمربی:سید مجتبی حسینی
 
دقایق حساس:
 
دقیقه 10:ذوبی ها در دقیقه صاحب یک کرنر شدند که ضربه سر علی حمام با اختلافی کمی نسبت به دروازه راهی اوت شد.
 
دقیقه 15:ضربه خطرناک احسان پهلوان با تکل به موقع سیاوش یزدانی و امیرحسین صادقی راهی به دروازه پیدا نکرد.
 
دقیقه 18:پاس عمقی مرتضی تبریزی مهاجم هندوراسی ذوب آهن را در موقعیت تک به تک قرار دارد اما بنگستون در به راحتی هر چه تمام تر این موقعیت طلایی را از دست داد.
 
 اولین کارت زرد این دیدار در دقیقه 38 نصیب امیرحسین صادقی شد.
 
دقیقه 45:مرتضی تبریزی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد همین موضوع باعث شد تا این مهاجم به سمت وی برود اعتراضش را به گوش او برساند که داور هم او را با کارت زرد جریمه کرد.
 
دقیقه 51:ارسال مستقیم دانیال اسماعیلی فر با فاصله کمی از دروازه نیازمند راهی اوت شد.
 
دقیقه54:حمله خطرناک شاگردان مجتبی حسینی از سمت راست خط دفاعی پیکان با پاس عمقی بنگستون به پهلوان رسید و ضربه این بازیکن به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد به بیرون رفت.
 
دقیقه56:ضربه محکم پهلوان با عکس العمل ضعیف نیازمند جلوی پای بنگستون قرار گرفت تا وی به راحتی گل اول تیمش را وارد دروازه پیکان کند.
 
دقیقه59:ضربه سجاد آشوری از پشت هیجده قدم با واکنش عالی مظاهری راهی کرنر شد که در برگشت بازیکنان پیکان نتوانستند از این موقعیت استفاده چندانی کنند.
 
حاشیه : رحمان احمدی دروازه با تجربه تیم پیکان در این بازی روی نیمکت ذخیره های تیمش حضوردارد.
 
در ابتدای این مسابقه یک دقیقه ادای سکوت تماشاگران و بازیکنان دو تیم به احترام درگذشتگان سیل آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
گادوین منشا متفاوت تر از سایربازیکنان پیکان با کفش های قرمز در زمین مسابقه حاضر شده است که همین موضوع سوژه عکاسان و خبرنگاران را در پی داشته است.
 
حدود هفتصد هوادار این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.
 
مجیدجلالی در آغاز بازی به سمت نیمکت ذوب آهن رفت خوش و بش گرمی با حسینی داشت ضمن اینکه مهدی رجب زاده هم در نیمکت ذخیره ها حضور دارد پیش از شروع  مسابقه با جلالی خوش و بش کرد.
 
تعدادی از هواداران افغانی مانند دیدارهای گذشته به ورزشگاه آمده اند و فیصل شایسته را تشویق می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار