قزوین؛

آغاز اجرای پروژه های راهسازی

مدیرکل راه و شهرسازی از آغاز و ادامه لکه گیری، بهسازی، اجرای روکش آسفالت و همچنین تعریض و چهار خطه کردن محورهای اصلی و روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسعود حق لطفی گفت: کار اجرای پروژه تعریض (تبدیل به بزرگراه) و بهسازی محور اصلی و پرتردد آوج به رزن به طول ۵ کیلومتر پس از انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی، آغاز شده است.

وی افزود: در این مرحله بخش انتهایی این محور از حوزه استحفاظی استان به سمت آوج چهارخطه می‌شود.

حق لطفی اضافه کرد: تعریض و بهسازی مسیر دانسفهان - سه راهی رحیم آباد به طول ۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰۰ میلیون ریال یکی دیگر از پروژه‌های در دست احداث این اداره کل است که فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس شورای حمل و نقل استان با اشاره به اهمیت چهارخطه کردن محورهای اصلی استان در افزایش سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها گفت: پیمانکار پروژه تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان محدوده‌ی سه راهی اک تا اسفرورین به طول ۶ کیلومتر نیز کار خود را شروع کرده است.

حق لطفی اضافه کرد: احداث زیرگذر حصار خروان با دهانه ۸ متر در محل تقاطع راه دسترسی با محور جاده قدیم قزوین – آبیک نیز از طرح هایی است که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس راه استان به انجام خواهد رسید.

دبیر کمیته ایمنی راههای استان در ادامه گفت: انجام پروژه بهسازی و اجرای روکش آسفالت در بخش گسترده‌ای از راههای اصلی شهرستانهای تاکستان و آوج نیز در دستور کار قرار دارد و با توجه به اولویت اجرایی می‌شود.

حق لطفی گفت:همچنین اجرای طرح لکه گیری، روکش آسفالت و بهسازی حدود ۳۰ کیلومتر از راههای روستایی در شهرستانهای استان پیش بینی شده است که به مرور اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی، مسیر چهار راه شاهین تپه به مهدی آباد به طول ۳ کیلومتر در بویین زهرا و محور اردلان به دشتک به طول ۱۰ کیلومتر در آوج از جمله این برنامه‌ها بیان کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.