یاسوج؛

کنترل فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان شوراها در فضای مجازی

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات و فعالیت‌های خلاف قانون در تأیید صلاحیت داوطلبان لحاظ خواهد شد و با متخلفان در فضای مجازی برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود. 

غلامرضا تاجگردون روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در بررسی و تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مدنظر قرار می‌گیرد. 

وی افزود که مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تخلفات و فعالیت‌های خلاف قانون را در تأیید صلاحیت داوطلبان لحاظ خواهد کرد و با متخلفان در فضای مجازی برخورد جدی می‌شود. 

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست دستورالعمل‌های ابلاغی توسط وزارت کشور را به دقت مطالعه و مطابق با آن فعالیت کنند. 

تاجگردون در زمینه تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این‌گونه تخلفات نقض قانون بوده و به‌شدت با آن برخورد خواهد شد. 

وی عنوان کرد که بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور حال انجام است. 

تاجگردون ابراز داشت: تا پایان فروردین سال جاری هیات نظارت صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و 2 اردیبهشت نیز نتیجه نهایی به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود. 

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی گفت که نشر مطالبی در زمینه تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها تنها یک گمانه زنی است. 

تاجگردون اظهار داشت: نتیجه نهایی تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هیات نظارت 2 اردیبهشت به فرمانداری‌ها اعلام و اعتراض کاندیداها نیز از سه تا 6 اردیبهشت بررسی خواهد شد. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.