یاسوج؛

تأکید بر رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت رعایت بی طرفی دولت در برگزاری انتخابات با هدف مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ معاون سیاسی- امنیتی استاندار با بیان این مطلب در دیدار با تعدادی از نمایندگان جناح اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:برگزاری انتخابات امن،سالم،قانونی و حداکثری خواسته رهبری و مردم از ما به عنوان ستاد انتخابات است و ما نیز به این وظیفه مهم شرعی،قانونی و ملی خود عمل می کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه رعایت قانون وظیفه اعضای ستاد انتخابات است ادامه داد: مجموعه ستاد انتخابات در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا در سایه رعایت قوانین و مقررات و رعایت اصل بی طرفی انتخابات را در کمال آرامش و امنیت برگزار و شرایط را برای حضور حداکثری مردم را فراهم کند.

محمدی گفت:مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در طول برگزاری انتخابات متعدد پس از پیروزی انقلاب همواره نشان داده اند در مشارکت حداکثری و میزان بالای افراد شرکت کننده نسبت به استان های دیگر کشور پیشتاز بوده اند که این امر نشان دهنده حس مسئولیت پذیری و علاقه مندی مردم نسبت به اهداف نظام است.

وی ادامه داد: همه مسئولان خود را نسبت به حراست از آرای مردم و تامین سلامت انتخابات و رعایت اصل مشارکت حداکثری مقید می دانند و امیدواریم با تلاش و هماهنگی اعضای ستاد و مدیران استانی،انتخابات را به بهترین نحو برگزار کنیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.