مقتدایی در نشست خبری:

دولت یازدهم می توانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد/روحانی اصلاح طلب نیست

استاندار سابق هرمزگان گفت: شأن روحانی به گونه‌ای نیست که به او تعرض کنم و اعلام اتش بس کردم. وی موفقیت هایی داشته، اما میتوانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد.

دولت یازدهم می توانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد/روحانی اصلاح طلب نیستبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق هرمزگان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برجام افتخار همه ملت است و کسانی که از خارج به ایران می‌نگرند باید بدانند کسی که به ریاست جمهوری میرسد بخشی از مسئولیتش پیگیری پرونده برجام است.

وی افزود:نوک پیکان مذاکره دولت‌ها با خارج از کشور است و جزیره‌ای از مجمع الجزایر کشورها است لذا کسی نباید شعار دهد وقتی به ریاست جمهوری رسید اقدامی خاص انجام میدهد.

مقتدایی ادامه داد: امیدوارم اختلافات برطرف شود و شرمنده ایندگان نشویم.

استاندار سابق هرمزگان تصریح کرد: جریان اصلاحات بر حمایت از روحانی تمرکز کرد و بنده نیز از روحانی حمایت کردم، اما تمایلی به حضور در دولت نداشتم.

وی گفت: من در روزهای نخست دولت یازدهم با روحانی موافق نبودم، اما بنا به مصلحت هایی با وی همکاری کردم.

مقتدایی یاداور شد: شان روحانی به گونه‌ای نیست که به او تعرض کنم و اعلام اتش بس کردم. وی موفقیت هایی داشته، اما میتوانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد.

استاندار سابق هرمزگان متذکر شد: کسی نمیتواند اثبات کند روحانی اصلاح طلب است. نیامدم باج خواهی سهم خواهی و در سایه باشم.

وی اضافه کرد: گرد و خاک مربوط به فرسایش اراضی است که این دولت و دولتهای گذشته اقدامات قابل قبولی انجام دادند، اما بخشی از ان منشا خارجی دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار