احمدی خبر داد؛

1361 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد کل ثبت‌نام‌های قطعی انتخابات ریاست جمهوری تاکنون به هزار و 361 نفر تا ساعت 14 رسیده است.

هزار و 361 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردندبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در بخش خبری ساعت 14 با اشاره به اینکه تا این ساعت 352 داوطلب در روز جاری در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، عنوان داشت: از این تعداد 315 نفر ثبت‌نام قطعی کرده اند و در مجموع تعداد کل ثبت‌نام‌های قطعی به هزار و 361 نفر رسیده است.
 
وی افزود: در پنج روز دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری 686 نفر ثبت نام کرده بودند که این امر نشان می‌‌دهد که تعداد ثبت‌نامی‌ها نسبت به دوره گذشته 715 نفر افزایش یافته است.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: از تعداد هزار و 361 نفر ثبت‌‌نام‌ کنندگان 1257 نفر مرد و 104 نفر خانم هستند که جوان‌ترین شرکت‌کننده 18 سال و مسن‌ترین ثبت‌نام ‌کننده 92 سال دارد.
 
احمدی با بیان اینکه 83 نفر از ثبت‌نام‌ کنندگان ایثارگر هستند و 363 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان زیر 30 سال و دارای مقطع لیسانس هستند، یادآور شد: باید فضا به گونه‌ای نباشد که به عنوان جشنواره از آن یاد کنیم. باید همه دست به دست هم دهیم تا در فرصت آتی ضمن در نظر گرفتن آزادی، نصاب‌هایی که متناسب با انتخاب‌های ریاست جمهوری نیز هست در نظر گرفته شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا ثبت‌نام در پایان روز جاری تمدید می‌شود،‌ گفت: قطعا امروز آخرین روز ثبت‌نام است و تا ساعت 6 ثبت‌نام‌ها ادامه دارد و پس از پایان ساعت مذکور تکمیل ثبت‌نام‌ها در ستاد انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار