با توجه به حمله موشکی آمریکا به سوریه؛

نظرسنجی: محبوبیت ترامپ افزایش نیافته است

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد سطح رضایت مردم از عملکرد دونالد ترامپ روی رقم 39 درصد ثابت مانده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسپوتینک نوشت نتایج یک نظرسنجی جدید که روز گذشته بوسیله مؤسسه "ماریست" منتشر شد نشان داد با وجود تشدید تنش های سیاسی در سطح جهان، محبوبیت "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، افزایش نیافته است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد: سطح رضایت مردم از عملکرد دونالد ترامپ روی رقم 39 درصد ثابت مانده است و از زمان آخرین نظرسنجی که یک هفته پیش از حمله موشکی آمریکا به سوریه انجام شد، تغییر بسیار اندکی کرده است. 

بر اساس این نظرسنجی، در حالی که برخی از شهروندان آمریکا معتقدند که روابط بین المللی به شدت تیره و تار شده است، حدود 20 درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند این روابط تغییری نکرده است و 5 درصد آنها هم اعلام کردند که روابط بین المللی با کاهش همراه بوده است.

بیشتر آمریکایی ها به رئیس جمهور خود برای حفظ امنیت کشور اعتماد ندارند. حتی تعداد زیادی از آمریکایی ها همچنان بر این باورند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور مناسبی برای آمریکا نیست.

در واقع افزایش نیافتن سطح محبوبیت دونالد ترامپ نشان می دهد حمله موشکی وی به سوریه هیچ تأثیری در افزایش رضایتمندی مردم آمریکا از وی نداشته است.

1069 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار