موشک‌های کره شمالی چه نقاطی از آمریکا را می توانند هدف قرار دهند؟

یک کارشناس آمریکایی از احتمال هدف قرار گرفتن مناطقی در آمریکا از سوی موشک های قاره پیمای جدید کره شمالی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، به ادعای منابع آمریکایی، تصاویر ماهواره ای جدید نشان می دهد پایگاه هسته ای کره شمالی برای یک آزمایش موشکی جدید آماده شده است. یکی از کارشناسان مرکز آمریکایی "تحقیقات آسیا" پیش بینی کرد در آینده موشک های کره شمالی قادر خواهند بود تا شهر سیاتل در شمال غرب آمریکا را نیز هدف قرار دهند.

"ریچارد الینگز"، کارشناس آمریکایی این مرکز تحقیقاتی، اظهار کرد در حال حاضر موشک های کره شمالی می توانند تمامی نقاط ژاپن و کره جنوبی را مورد هدف قرار دهند؛ اما موشک های قاره پیمای پیونگ یانگ نیز تهدیدی برای مناطق غربی آمریکا هستند.

الینگز اظهار کرد: «کره شمالی در حال ساخت و توسعه موشک های قاره پیمایی است که قادر هستند مناطق غربی آمریکا از جمله شهر سیاتل را مورد هدف قرار دهند.» با این حال، وی تاکید کرد موشک هایی که در حال حاضر در اختیار پیونگ یانگ قرار دارد هنوز قادر به هدف قرار دادن آمریکا نیست؛ اما به گفته رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) این امر تا اواخر دوره ریاست جمهوری ترامپ محقق خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
جواد
۱۰:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
واقعا که در دنیای وحشی گری زندگی میکنیم.

وهابیت و بهاییت رو ایجاد کردن چون در جنگای صلیبی دیدن مستقیما نمیتونن با اسلام رو در رو بشن با ایجاد سرطان سعی میکنن اسلام رو با خودش نابود کنن.
چون مستقیما روشون نمیشه حمله کنن یه مشت تروریست اجیر میکنن واقعا که نهایت نامردی و وحشی گریست.
آخرین اخبار