هدیه منصوریان به دختربچه های دو قلو/ پیراهن اینترمیلان چشم سرمربی استقلال را گرفت

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دیدار مقابل صبا قم با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دیدار مقابل صبا با حواشی جالبی همراه بود. 

این نشست از ساعت 14:30 امروز در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و جالب اینجاست که منصوریان برخلاف گذشته بدون کوچک ترین تاخیری در محل سازمان لیگ حاضر شد که همین امر تعجب برخی خبرنگاران را در پی داشت.

در میانه های نشست منصوریان، ناگهان یکی از طرفداران وی همراه با دختربچه های دوقلویی که خواهرزاده اش بودند به سالن روابط عمومی سازمان لیگ آمد که این امر با استقبال سرمربی آبی ها مواجه شد. وی در پایان نشست خود با این دختربچه ها عکس یادگاری گرفت و قاب عکسی از خود با پیراهن استقلال را، به آن ها اهدا کرد.

یکی از خبرنگاران پیراهن قدیمی تیم اینترمیلان را بر تن داشت که منصوریان به وی اعلام کرد پیراهن زیبایی دارد.

خراب بودن آسانسور و همچنین چراغ های راهروی سازمان لیگ سبب شد تا منصوریان در پایان نشست خبری نور موبایل خود را روشن کرده و به شوخی از خبرنگاران بخواهد دنبال وی از سازمان لیگ بیرون بیایند.

سرمربی استقلال همچنین برانکو ایوانکوویچ را هم از شوخی های خود بی نصیب نگذاشت و اعلام کرد فرشید باقری بازیکن محروم استقلال مقابل صبا است. بازیکنی که سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل دنبال وی بوده است.

سرمربی استقلال زمانی که سوار اتومبیل خود می شد با برخی هواداران عکس سلفی گرفت.

پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال پس از خروج منصوریان، با اتومبیل خود در مقابل درب ورودی سازمان لیگ حاضر شد و اتومبیل این 2 نفر پشت سر هم راه افتاد. به همین دلیل به نظر می رسید مقصد توفیقی و منصوریان یکی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار