ارائه خدمات برتر ضمانت ماندگاری موسسان مدارس غیردولتی/ تناسب رشته تحصیلی و فعالیت معلمان غیردولتی چگونه است؟

مدیرکل مدارس غیردولتی گفت: ماندگاری موسسان غیردولتی در گرو ارائه خدماتبرتر و رضایت خانواده ها بوده و نوع عملکرد معلمان این مدارس براین اساس تعیین می شود.

ارائه خدمات برتر ضمانت ماندگاری موسسان مدارس غیردولتی/ تناسب رشته تحصیلی و فعالیت معلمان غیردولتی چگونه است؟حسن مسعودی مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تطبیق رشته تحصیلی معلمان این مدارس و جایگاه شغلی این گروه اظهار کرد: موسسان همواره از نیروهایی بهره می گیرند که رضایت حداکثری خانواده ها را داشته باشند بنابراین کارایی نیروها در فعالیت ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. 
 
وی با بیان اینکه ماندگاری موسسان با ارائه خدمات برتر تضمین می شود، ادامه داد: این مساله که گاهی بین رشته تحصیلی معلمان و حوزه فعالیت آنها تناسب وجود ندارد غیرقابل انکار نیست اما نوع عملکرد نیروها و کیفیت کاری آنها همواره مورد توجه بوده است.
 
مسعودی بیان کرد: آموزش بدو خدمت برای نیروهای غیردولتی به منظور آموزش حرفه معلمی است و دوره های ضمن خدمت آموزش های علمی را مورد توجه قرار می دهد همچنین گزینش افراد صلاحیت های عمومی و شاکله فرد برای فعالیت در این حرفه را نشان می دهد.
 
مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی تصریح کرد: آموزش بدو خدمت برای نیروهای غیردولتی به منظور آموزش حرفه معلمی است و دوره های ضمن خدمت آموزش های علمی را مورد توجه قرار می دهد همچنین گزینش افراد صلاحیت های عمومی و شاکله فرد برای فعالیت در این حرفه را نشان می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه اولویت با کسی است که رشته مرتبط دارد، اظهار کرد: اصل بر این است که افراد متناسب با رشته تحصیلی فعالیت کنند اما این مساله بدین معنا نیست که مثلا فقط کسی که مشاوره خوانده امکان این فعالیت را داشته و شخصی دیگر با توان این کار و بدون مدرک تحصیلی توان مشاوره را نداشته باشد.
 
مسعودی یادآور شد: راه برون رفت دولت از این شرایط استفاده از مدارس غیردولتی بوده و این مدارس همواره سعی داشته با فعالیت دارای کیفیت ارائه خدمات داشته باشد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۵:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
باسلام،خواهشمندم برای معلمین مدارس غیردولتی مزایایی را در نظر بگیرید مثل حق بیمه،حقوق ماهیانه و ...
آخرین اخبار