سرخه;

انتخاب هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در سرخه

معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سرخه انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان سرخه در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شهرستان سرخه گفت:ستاد انتخابات شهرستان سرخه با معرفی ۳۰ نفر‌معتمد جهت انتخاب هیئت‌اجرایی به صورت رسمی روند اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در این شهرستان کلید زد.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور،منظم،سالم و حماسی همراه با حضور حداکثری هدف اصلی ستاد انتخابات شهرستان سرخه است و در راستای تحقق این‌مهم تمامی امکانات و اقدامات لازم در این شهرستان مهیا شده است.

مویدی زاده در ادامه افزود:مردم شهرستان سرخه همواره بیشترین میزان مشارکت و حضور را در انتخابات های گذشته در سطح استان به خود اختصاص داده اند که در انتخابات آتی نیز با حضور پرشور و حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم خواهند افزود.

حجت الاسلام‌نطنزی امام جمعه موقت سرخه گفت:انسانهای مومن باید راستگو بوده و از دروغ بپرهیزند و همچنان در برابر حقوق و مال مردم امانت دار باشند که یکی از‌مصادیق آن انتخابات است که باید از آرای مردم که نمونه بارز جق الناس است صیانت شود.

وی با تاکید بر اینکه اصل بی طرفی از سوی برگزار کنندگان انتخابات همواره باید مورد توجه قرار گیرد گفت:عوامل برگزاری کننده انتخابات در طول مدت برگزاری انتخابات باید از طرفداری ار شخص یا گروه خاصی اجتناب کرده و در راستای برگزاری انتخاباتی منظم و سالم گام بردارند.

گفتنی است ، در پایان از میان 25 نفر از معتمدین دعوت شده و حاضر در جلسه 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

شایان ذکر است ، محمود نطنزی،محمد احسانی،غلامرضا امینی فرد،محمد رضا نجاریان،محمد رسولی،ابوالحسن عنایت زاده،داود پیوندی،محمد حمزه سرخه و محمد رضا حسنان به عنوان اعضای اصلی و محمد لاسجردی نژاد،حمید رضا رجب زاده و علی اکبر رستگار و نسرین قلی بیک و الهام شکری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار