این کودک عاشق خوردن است +تصاویر

مرض چاقی با شدت هر چه تمام این کودک را اسیر خود کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشتهای بی اندازه کودک 8 ماهه هندی باعث شده تا او با وزنی سه برابر هم سن و سالانش مانند یک کودک 4 ساله به نظر برسد . موضوعی که خانواده و پزشکان پنجاب هندوستان را نگران خود کرده است. به گفته مادر جوان، چاهات در ابتدای تولد وزن نرمال و متوسطی داشت تا اینکه به مرور متوجه علاقه شدید دخترمان به خوردن شدیم، او بصورت عادی سیر نمی‌شد و تمام وقت مشغول خوردن بود، وقتی هم که او را منع می‌کنیم با گریه و جیغ‌های شدید مجبوریم دوباره آن خوردنی را در اختیارش قرار دهیم. من نگران عدم فعالیت بدنی و بدخوابی کودکم هستم. کودک من بی‌گناه است اما تمسخر و خنده اطرافیان دردآور است. 

از طرفی تلاش‌های کادر پزشکی برای گرفتن نمونه خون و چربی، بخاطر داشتن پوستی سخت تر از سایر کودکان و رگ‌های بدنی غیر دسترس تا کنون بی‌نتیجه مانده است. پزشکان توصیه می‌کنند تا دختر‌بچه برای گرفتن آزمایش و بررسی‌های دقیق‌تر به یک مرکز پزشکی مجهز برده شود اما خانواده از عهده مخارج لازم برنیامده و در همان حال بسر می‌برند. 

گفتنی است؛ این دختر 8 ماهه فرزند دوم خانواده است، فرزند پسر اول آنها پس از تولد فوت کرد و حالا والدین شدیدا نگران تنها دخترشان هستند.


این دختر عاشق خوردن است

این دختر عاشق خوردن است

این دختر عاشق خوردن است

این دختر عاشق خوردن است



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار