اصفهان؛

دارندگان فیش حج تمتع تا سال 85 به شعب بانک ملی مراجعه کنند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: مراجعه کلیه کسانی که تا 31 تیرماه سال 85 در بانک ملی ثبت‌نام کرده‌اند، با تحویل اصل فیش حج خود در شعب بانک ملی تا سقف 10 میلیون تومان واریز کرده و رسید پرداخت را دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین زاهدی  در خصوص واجدین شرایط اعزام به حج تمتع 96 اظهارکرد: مراجعه کلیه کسانی که تا 31 تیرماه سال 85 در بانک ملی ثبت‌نام کرده‌اند، از روز گذشته به مدت 10 روز آغاز شده است.

وی افزود: واجدین شرایط  با تحویل اصل فیش حج خود در شعب بانک ملی و با احتساب مبلغ فیش به علاوه سودش، مابقی وجه را تا سقف 10 میلیون تومان واریز کرده و رسید پرداخت را دریافت می‌کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تأکید کرد: سهمیه استان‌ها هنوز مشخص نشده است و در اطلاعیه‌های بعدی تعیین خواهد شد.

زاهدی با اشاره به پیگیری مطالبات خانواده شهدای فاجعه منا تصریح کرد: حج و زیارت تنها  انتقال‌دهنده مستندات و مدارک است که برای پیگیری به وزارت خارجه ارائه شده و نامه‌ای هم که برای پیگیری مطالبات آن‌ها به امضای خانواده این شهدا در اصفهان رسید به تهران ارسال شده است.

وی به آمار اعزام زائران به عتبات عالیات در سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: سال 95 به جز ایام اربعین 40 هزار نفر در قالب گروه‌های عادی به عتبات مشرف شدند که 75 درصد به صورت هوایی و مابقی به صورت زمینی سفر کردند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اضافه کرد: در ایام اربعین هم بیش از 84 هزار زائر در قالب کاروان‌های حج و زیارت به عتبات اعزام شدند.

زاهدی در پایان یادآور شد: فراخوان جدیدی برای مدیریت کاروان‌ها اعلام نشده است ولی به زودی این اتفاق خواهد افتاد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار