اردبیل؛

روز به روز بر عظمت و اقتدار ارتش در کشور افزوده می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: روز به روز بر عظمت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و این اقتدار نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با کارکنان تیپ 40 مستقل پیاده ارتش افزود: روز به روز بر عظمت و اقتدار ارتش در کشور افزوده می‌شود و این اقتدار و عظمت نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

وی با اشاره به این‌که مهمترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی است، افزود:‌ در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم هم‌اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران به اقتدار و عظمت همه‌جانبه دست یافته است.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که دشمنان و استکبار جهانی با ترفندها و نقشه‌های مختلف درصدد تضعیف خاورمیانه هستند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران به امنیت همه‌جانبه دست یافته که ما شکرگزار و قدردان این سرمایه بزرگ امنیت هستیم.

آیت‌الله عاملی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح همیشه در کشورمان زبانزد عام و خاص بوده و این امر دستاوردهای بسیار بزرگی را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: نیروهای ارتش رسالتی بسیار خطیر و حساس در کشور دارند که با اقتدار و عظمت از خاک کشورمان دفاع می‌کنند و این موضوع شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.